пʼятниця, 25 січня 2013 р.

Сценарій відкритого засідання Євроклубу, присвяченого Великобританії



Ласкаво просимо до Лондона!

Мета: посвята учнів, що приймають участь у роботі Євроклубу у члени Євроклубу ; познайомити учнів школи з європейською країною Великобританією, її культурою, звичаями. 

Обладнання:
-          стінгазети та презентації, присвячені Великобританії;
-          емблема клубу;
-          значки з емблемою клубу;
-          фотокартки Біг Бену та Лондонського ока (розмір А-3);
-          диск з музикою відомих великобританських виконавців для обрамлення.

Дана розробка розрахована:
·         на учнів 6-9 класів;
·         класних керівників;
·         вчителів англійської мови;
·         керівників Євроклубів.

Хід засідання:


В1: Добрий день, леді та джентльмени!
В2: Ми раді вас вітати на відкритому засіданні євро клубу школи №2.
В1: Сьогодні у нас святкове зібрання - день посвяти у члени Євроклуба!
В2: Сьогодні наші учасники стануть частинкою Європи, дізнаються більше про звичаї та традиції однієї з країн Євросоюзу.
В1: Отже, ми починаємо!
Вбігають діти (занепокоєні, збентежені).
В2: Ну, починаємо! Що трапилося?
Уч1: У нас невелика проблема. Женя як завжди запізнюється, а він - головний герой. Без нього ми ніяк не можемо почати!
Вбігає Женя.
Женя: Вибачте, будь ласка.
Уч2: Ну скільки можна тебе чекати! Ти нам все засідання зриваєш! 
Женя: Зі мною таке трапилося! Розкажу - не повірите. 
УчЗ: Ну, і що ж ти на цей раз вигадав? 
Женя: Я бабусю через дорогу переводив.
Уч4: Що, цілу годину? От фантазер! Міг би щось і краще вигадати! 
Женя: І зовсім я не вигадую. Ви не розумієте, бабуся була незвичайна. 
Уч1: А яка ж? Женя. Яка-яка, не знаю! Але вона сказала, що я можу загадати 3 бажання і вони обов 'язково здійсняться.
Уч2: З бажання! Ти й досі віриш у дива? А ну ж перевіримо! 
УчЗ(дівч): Хочу багато іграшок! 
(посипалися іграшки) 
Уч4(дівч): Хочу нову сумочку!
(сумочка) 
Уч1: Що ти накоїла! Ти ціле бажання зіпсувала! 
Уч2: Нам треба добре подумати і загадати найбільше бажання. 
УчЗ: А давайте проведемо наше засідання у Великобританії! Наприклад, у Лондоні! 
Разом: Хочемо опинитися у Лондоні.
Музика. На проекторі вмикається презентація з зображенням визначних місць Лондона.
Разом: Ой, а де це ми ? 
Уч1: Біг Бен! Та ми ж у Лондоні!
Женя: А давайте підійдемо поближче. 
Уч2: Який він високий!
УчЗ: А ви знаєте, що він був збудований у 1858 р. Висота вежі 96,3 м; годинник розташований на висоті 55 м над землею. А діаметр циферблату 7 м.
Уч4: Циферблати годинника дивляться на усі чотири сторони світу; виконані вони з бірмінгемського опалу, годинникові стрілки відлили з чавуну, а хвилинні зроблені з міді.
Уч5: Уявіть собі, хвилинні стрілки проходять за рік загальну відстань в 190 кілометрів.
Уч1: Біг Бен вважається символом Лондона!
Уч2: А чи знаєте ви, що офіційна назва годинникової вежі — «Вежа Єлизавети», цю назву було дано будівлі у вересні 2012 року на честь 60-річного ювілею правління королеви Єлизавети ІІ.
Уч4: Це ж Лондонське око! Дивіться яке величезне! Його висота – 135 метрів!
Уч5: Його будували цілих шість років. Давайте покатаємось. Кажуть, що з нього можна побачити все місто!
На презентації зявляються панорами Лондона с висоти Лондонського Ока.
Уч1: Ох, яка краса! Це ж найбільше оглядове колесо у світі.
Уч3: А це Лондонський музей! Давайте завітаємо туди.
На презентації зявляються зображення експонатів Лондонського музею.
Уч1: Тут можна побачити твори мистецтва Стародавнього Єгипту, Міжріччя, Античної Греції та Риму, вироби середньовічних майстрів Європи та Азії, колекції монет та медалей. Гравюри, картини та багато-багато іншого!
Уч2: Музей був побудований у 19 столітті у грецькому стилі і налічує приблизно 6,5 мільйонів експонатів.
Уч3: Не вистачить і цілої доби, щоб побачити все!
Уч5 (дівчинка): Ах, а моя мрія – завітати до музею воскових фігур мадам Тюссо.
Фотографії презентації показують експонати музею м. Тюссо.
Уч5 (дівчинка): Боже ж мій, скільки зірок!
Уч1(здивовано): І політиків!
Уч2: Визначних діячів кільтури!
Уч5 (дівчинка): Який жах! Це з Кабінет жахів. Вбивці та злодії. Ні, я боюсь, не хочу туди заходити.
Уч2(хлопчик): А я хочу потрапити на Бейкер-стрит, і побачити дім 221b.
Презентація показує фото дому 221b, фотографії Конан Дойля та зображення Шерлока Холмса.
Уч3: А що там? У тебе там знайомий живе?
Уч2(хлопчик): Що ти! Це ж оселя Шерлока Холмса – найбільш популярного літературного героя у Англії.
Уч4: Стільки років пройшло, а за мотивами цієї книги досить знімають фільми та серіали.
Лунає музика
В1: Діти, та що з вами? Замріялися, чи що ?
Уч1: Та ми ж у Лондоні були!
В1, В2: (здивовано) У Лондоні ???
Уч2: Так, у Лондоні. Невже нам усе це тільки здалося?
В2: Ну що ж, мріяти це добре, і деякі мрії інколи збуваються. Але ми точно знаємо, що одна з них збудеться саме зараз.
В1: Саме зараз ви станете членами нашого Євроклубу і у вас буде змога подорожувати, дізнаватися більше про культуру країн Євросоюзу, їхні звичаї, традиції.
В2: Право   зачитати   клятву   почесного   члена   Євро   клубу   надається   президенту
Клятва: Ми, учні середньої спеціалізованої школи №2, вступаючи до Євроклубу, обіцяємо бути гідними громадянами своєї країни, сприяти підвищенню авторитету її духовних надбань, поширювати серед молоді Європейські цінності та допомагати кожному, хто цього потребує. 
Разом: Клянемося !
Уч1: Наш клуб ще досить-таки молодий, ми тільки починаємо працювати та приймати перших активістів, але у нас уже є багато ідей і задумок, які ми сподіваємося реалізувати в найближчий час.
Уч2: Метою діяльності нашого клубу є сприяння процесам європейської інтеграції України та інформування учнів про Європейський Союз, його структуру та процеси, що відбуваються в ньому.
УчЗ: Під час наших зустрічей ми займаємося вивченням Європи, Європейської інтеграції, історії, географії, культури, мистецтва, науки.
Уч4: Знайомимося з традиціями, звичаями, стилем життя Європейських країн. Також збираємо інформацію про Україну, як європейську державу.
Уч5: Наш клуб налаштовує зв 'язки з євроклубами інших міст України та Європи,плануємо взяти участь у  програмах міжнародних обмінів, відвідати деякі країни Євросоюзу та запросити гостей до себе.
Уч6: А взагалі, будучи членами Євроклубу ми маємо змогу :
Уч7: Цікаво проводити час
Уч8: Отримувати нові знання
Уч9: Спілкуватися з іноземними волонтерами
Уч10: Подорожувати
Учі1: Втілити свої мрії та бажання
Уч12: Поближче познайомитися з культурою країн Європи.
В1: Перше наше знайомство з культурою Великобританії відбулося.
В2: До речі, в холі нашої школи представлені стінгазети присвячені Великобританії, які оформляли учні.
В1: Ми раді були вітати вас на нашому засіданні.
В2: До нових зустрічей !

автор: Біла Марина Андріївна
вчитель англійської мови
м. Марганець, 2013

1 коментар: